βέβαια πολύ θα φοβούνται να ανοίξουν έναν μηχανισμό μόνοι τους και να βρεθούν αντιμέτωποι με πολλών ειδών μικρά αντικείμενα που έχει μέσα....
έτσι θα ανεβάσω έναν οδηγό όπως κάνω εγώ συντήρηση στα δικά μου για να πάρετε μια ιδέα.
το μηχανάκι που θα κάνουμε service είναι ένα daiwa caldia 2500
μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια υλικά νομίζεται εσείς, να έχετε το manual δίπλα σας ή να φωτογραφίζεται ή να βιντεοσκοπείται κάθε σας κίνηση για να μην
σας περισσέψουν στο τέλος διάφορα αντικείμενα.........


πάμε να δούμε τα υλικά και τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε...
το FACOM είναι αυστηρά για μεταλλικά αντικείμενα και όχι για πλαστικά λόγου διαβρώσεις αυτών....τα πλαστικά εσωτερικά και ότι άλλο τα καθαρίζουμε με ασετόν με προσοχή για το χρώμα

και εδώ είναι το μηχανάκι που χρησιμοποιήσουμε
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	σερβισ 030.jpg
Προβολές:	17
Μέγεθος:	1.018,7 KB
ID:	4540
θα ξεκινήσουμε καθαρίζοντας και γρασάροντας τα φρένα μας.
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	σερβισ 006.jpg
Προβολές:	15
Μέγεθος:	1,04 MB
ID:	4545
αφαιρούμε την πεταλούδα και γυρίζουμε την μπομπίνα ανάποδα χτυπώντας το στην παλάμη μας για να βγουν οι ροδέλες των φρένων.
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	σερβισ 007.jpg
Προβολές:	13
Μέγεθος:	955,3 KB
ID:	4546
μετα τα βάζουμε μέσα στο ασετόν για να καθαριστούν από τα παλιά γράσα
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	σερβισ 008.jpg
Προβολές:	8
Μέγεθος:	1.000,0 KB
ID:	4547
μετά από 20 λεπτά τα βγάζουμε και σκουπίζουμε
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	σερβισ 012.jpg
Προβολές:	7
Μέγεθος:	1,08 MB
ID:	4548
γρασάρουμε εσωτερικά και όλες τις ροδέλες φυσιολογικά και δεν το παρακάνουμε
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	σερβισ 013.jpg
Προβολές:	8
Μέγεθος:	910,4 KB
ID:	4549
από την μέσα πλευρά τις μπομπίνας γρασάρουμε το σύστημα που ακούγονται τα φρένα ...εδώ στο το caldia είναι διαφορετικά οπότε γρασάρουμε εκεί που πατάει

προχωράμε τώρα να καθαρίσουμε την μανιβέλα
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	σερβισ 017.jpg
Προβολές:	9
Μέγεθος:	867,9 KB
ID:	4530
εδώ καθαρισμένη, γρασαρισμένη, και λαδωμένα τα ρουλεμάν και έτοιμη...μην την ξεχνάτε

εδώ και σε κάθε ρουλεμάν που θα συναντήσουμε θα πρέπει να αφαιρούμε το κάλυμμα προστασίας τους και λαδωθούν σωστά,αλλιώς μπορεί να μην περάσει αρκετό το λάδι και να σκουριάσουν
Για να αφαιρέσουμε το κάλυμμα πρέπει να βρείτε μια μικρή εσοχή πάνω στο ρουλεμάν και με κάτι αιχμηρό π.χ μια βελόνα, να αφαιρέσετε την ασφάλεια που έχει

συνέχεια έχουμε το pick up και τα μπράτσα του


εδώ βάλτε μπόλικο γράσο για να αποφύγουμε τις τριβές

προχωράμε στον καθαρισμό του line roller...που καλό είναι να το καθαρίζουμε συχνότερα ...προσωπικά το καθαρίζω κάθε 10 ψαρέματα...και μην ξεχνάμε...λάδι στα ρουλεμάν,γράσο στα πλαστικά

τώρα θα ανοίξουμε το εσωτερικό του μηχανισμού ξεβιδώνοντας την μικρή βίδα ασφαλείας και το παξιμάδι

πρώτα θα λαδώνουμε την αντεπιστροφή,γρασάρουμε το κάθετο γρανάζι και λαδώνουμε κεντρικό ρουλεμάν....προχωράμε να καθαρίσουμε όλα τα μεταλλικά με fakom, και ότι εχει σχέσει με πλαστικό μα ασετόν

εδώ είμαστε έτοιμη για την συναρμολόγηση του μηχανισμού αφού καθαριστήκανε και γρασάραμε όλα στο εσωτερικό του χωρίς υπερβολές στο γράσο

ο μηχανισμός μας είναι έτοιμος για πολλά ψαρέματα....
ένα service σε τέτοιο επίπεδο το μηχανάκι μας χρειάζεται μια φορά τον χρόνο...εκτός αν έχουμε κάποιο ατύχημα π.χ να πέσει στο νερό, να μπει άμμο που πρέπει άμεσα να τον καθαρίσουμε

όλοι η μηχανισμοί δεν είναι το ίδιο...προτού ξεκινήσουμε να κάνουμε κάτι θα πρέπει να ξέρουμε πως λιπαίνετε το μηχανάκι μας π.χ μερικά μοντέλα της shimano στο εσωτερικό της λιπαίνετε μόνο με λάδι, και πάντα να έχουμε το manual δίπλα μας